Nye tiltag på seniorhusets hjemmeside

”DET SKER” – Ny kalender, se alle aktiviteter

 

  • ”DET SKER” – ny kalender, se alle aktiviteter
  • Se ledige mødelokaler og tider til din forenings aktiviteter
  • Opret online-forespørgsel på ledige mødelokaler
  • Mulighed for at ”reklamere” for din foreningsaktivitet
  • Booking med indbygget (gratis) tid til forberedelse og oprydning

Åbner den 4. januar, men kig gerne allerede nu
Fra 4. januar 2021 vil du som bruger af seniorhusets hjemmeside opleve en række forbedringer på vores hjemmeside i forhold til at skabe et bedre overblik over de mange aktiviteter, som hver uge foregår i Seniorhus Odenses mange lokaler. Det handler både om de aktiviteter, som seniorhusets medlemsforeninger afvikler, men også de aktiviteter, møder og arrangementer, som er åbne for offentligheden, eller arrangeres af andre foreninger.

”DET SKER” – ny komplet kalender over alle aktiviteter
Ved at klikke på fanen ”DET SKER” på seniorhusets forside får du mulighed for at klikke dig frem til en oversigt over samtlige aktiviteter, som foregår i seniorhuset. Det gælder både i de fælles mødelokaler, men også i foreningslokalerne.

Du vil få mulighed for at se aktiviteter for en hel måned ad gangen, en uge eller blot dagen i dag. Ved at klikke på den pågældende aktivitet, vil du få oplyst tid og sted og en beskrivelse af aktiviteten. Du vil også kunne klikke dig videre til den pågældende forenings hjemmeside i forhold til yderligere information herunder kontaktoplysninger.

Reklamer for din aktivitet
Gennem din forespørgsel på et ledigt lokale har du mulighed for nøje at beskrive indholdet af din aktivitet. Beskrivelsen bliver automatisk, når lokalet er booket, uploadet til aktivitetskalenderen ”DET SKER”.

Gratis tid til forberedelse og oprydning
Som mødeleder eller tovholder på en aktivitet i seniorhusets lokaler har man som hovedregel altid skulle booke tid til forberedelse (opstilling af borde og stole, tjek af AV-udstyr m.m.) og efterfølgende tid til oprydning og rengøring af lokalet – og ikke mindst få sendt sine mødedeltagere godt hjem.

Fra 4. januar vil enhver aktivitet i et fælles mødelokale få tilført en gratis halv time før mødestart og en gratis halv time efter et mødets planlagte afslutning. Vi henstiller derfor til, at alle aktiviteter uanset indhold bookes med start kl. ”hel”. Det vil i løbet af en dag give den mest optimale udnyttelse af mødelokalerne i seniorhuset.    

Det kræver ikke registrering eller login/password at få adgang til ”DET SKER”, og eller hvis du ønsker at sende en forespørgsel på et lokale.

Du kan allerede nu teste systemet – KLIK HER – men den endelige udgave af systemet forventes først i drift fra 4. januar 2021.