Lokaleleje
Booking af mødelokaler i Seniorhus Odense
Til eksterne foreninger, grupper, klubber og organisationer
Der kan pt. ikke indgås nye aftaler om leje af mødelokaler med Seniorhus Odense, da den nuværende brugsretsaftale med Odense Kommune skal genforhandles.
Med venlig hilsen
Bestyrelsen i Seniorhus Odense
Opdateret d. 17. september 2024
Seniorhuset er i dag rammen om mange forskellige aktiviteter primært for seniorer (60+) bosat i Odense Kommune.
Hvis vi selv skal sige det, så er rammerne i Seniorhus Odense både store, men i høj grad også rigtig velfungerende. Det sidste skyldes primært, at vores brugere er gode til at overholde de krav, som vi som frivillighus er nødt til at have, hvis huset skal fungere. Her er nemlig ingen kære mor!
Hvem kan booke lokaler?
Regler for booking af lokaler i Seniorhus Odense kan du læse mere om – KLIK HER.
Sæt dig ind i reglerne
Eftersom huset ikke har ansatte servicefolk, men udelukkende benytter frivillig seniorarbejdskraft er det en forudsætning for at kunne leje sig ind, at man som udefra kommende organisation eller forening sætter sig grundigt ind i reglerne vedr. lokaleleje og forplejning.
I de forskellige undermenuer kan du og din forening finde svar på langt de fleste praktiske og tekniske spørgsmål, når I er gæster i seniorhuset.
30 GRATIS minutter til forberedelse og oprydning er nu inkluderet i lokalelejen
Som både ny og gammel bruger af seniorhusets fælles mødelokaler kan man have behov for tid til at forberede sin aktivitet eller møde. Det kan være, at bord- og stoleopstillingen skal være anderledes, end den faste opstilling, som lokalet har. Eller du vil gerne lige afprøve AU-udstyret og samtidig være klar til at møde deltagere, som kommer i god tid. Begge forhold kan stærkt anbefales.
Der skal naturligvis også være tid efter afviklingen af din aktivitet eller møde til at sætte borde og stole på plads samt ikke mindst let rengøring af lokalet jf. den opsatte møbleringsplan. Det er nemlig dit ansvar som booker af lokalet.
For at imødekomme ovenstående følger der således GRATIS 30 minutters lokaleleje med både før og efter en booking. Den tid, du og din forening således booker, er ensbetydende med effektiv tid til dit arrangement eller møde. Det vil også sige, at der i forhold til booking altid vil være 60 minutter mellem de tider, man kan booke det enkelte mødelokale.
Finder I ikke svar på det, I søger, er I altid velkommen til at kontakt sekretariatet eller receptionen.
FORPLEJNING i Seniorhus Odense
HVOR køber jeg?
På hverdage skal forplejning til møder og aktiviteter købes i seniorhusets café. Cafeen har åbent fra kl.
09.30-15.00 på hverdage – fredag lukkes kl. 13.00. I weekender har cafeen lukket (se info længere nede på siden). Bestillinger før kl. 09.15 på hverdage kan kun imødekommes efter aftale med sekretariatet.
HVORDAN bestiller jeg?
Forplejning bestilles via seniorhusets hjemmeside under fanen: ”Cafeen”. Her finder du også det aktuelle udbud og priser. Bestiller du elektronisk, modtaget du kvittering.
Sekretariatet kan også modtage bestilling telefonisk eller ved personlig henvendelse.
HVAD er deadline for bestilling?
Onsdag kl. 14.00 i ugen før et arrangement. Sekretariatet forbeholder sig retten til at afvise en bestilling.
FORPLEJNING i weekenden?
Afholder din forening et møde i en weekend, vil sekretariatet forsøge at skaffe frivillige til at imødekomme din bestilling.
Er ovenstående ikke muligt, har lejer efter aftale medsekretariatet mulighed for selv at medbringe forplejning (kold eller færdigtilberedt i varmekasser) samt ikke alkoholiske drikke.
Øl og vin skal altid købes i cafeen. Afregning efter forbrug.
Har du kun behov for kaffe/the, kan ”bryg-selv-kaffe-vogn” efter nærmere aftale bestilles. Kontakt Sekretariatet.
Link til bestilling af forplejning og yderligere oplysninger – TRYK HER.
Velkommen!
Hal 2 er seniorhusets største mødesal, der bl.a. inkluderer scene og plads til 200 personer.